Про себе: їжджу помаленьку зовсім, не форсую, не лихачу, навіть не люблю обганяти на трасах нікого(мабуть це через брак досвіду перш за все).
Мій бюджет 11-16 тисяч баксів.
Отже, тримаючи в голові всі ці вимоги я вибирав модель і марку. Чомусь мені здається, що якщо авто буде з Європи, то менше шансів, що у ньому хтось ковирявся кривими руками. Рівень життя там вище, і менше шансів потрапити на авто, яке експлуатувалось з обмеженим бюджетом. Та й комплектації у них явно кращі, ніж ті бочки на вторинному ринку, що продаються в нас. Рік випуску не старіше 2010 року, тільки таке авто можна пригнати за пільговими тарифами з-за кордону. О так, авто має бути німецьким (через деякі міркування тут можна додати чеські та іспанські марки). Тому викреслюю Рено, Форд, Фіат та Пежо. Я спеціально ходив по салонах і дивися на них, все не то. Далі, мінусую всякі паркетники, пирожки, бусики і проч. Турбіна… Турбіна це напряжна штука. Високотехнолонічна, все ж жере масло, ламається, якісь недодуви-передуви. Геморой ще той. Але як воно їде! Машина повинна радувати і доставляти задоволення від динаміки, слухняності і просто їзди. Тому турбіні бути!
По цим же причинам об’єм серця авто повинен бути не менше як 1.8 літра. Не можу я зрозуміти, яким дивом 1.2 двигуни видають 150 коней. За рахунок чого!? Коротше, треба мати запас міцності, але й не перегинати палку, бо це все будуть зайві витрати на паливо. Більше як дволітровий дизель навряд чи мені буде потрібний. Та й машини з двиглом вище за два літри значно дорожчі в розмитненні. Тому з болем в серці мінусуємо ряд Аудюх, деяки Фольци, так як двигуни там 3+.
Комплектація — звісно, чим жирніша, то краще. А то потім почнеться: ось би це поставити та ось таке прикрутити і тут ще ось таке доліпити. В кінці вийде колхоз. Враховуючи все вище написане, викидаємо японські Хонди, Нісани, німецькі Опелі.
Щодо розміру… У мене вже двоє дітей. Друзі, з якими люблю проводити вільний час. Купа родичів. І ці всі пасажири теж люди. І вони будуть злі, якщо їх обмежувати в просторі при допомозі переднього сидіння. Плюс тримаємо в голові, що одночасно з цим багажник має бути великим. Тому мінусуємо рідкісного звіра Сеат і як не дивно Тойоту.
Ох йолки, пробіг. Звісно, що хочеться, щоб авто було прямо з салону, або щоб “на ньому дідусь в магазин по хліб їздив”. Реалії трохи інші. В Європі машина без діла не стоїть, в русі завжди. А дизель це взагалі повний капець. Я бачив навіть машини 2014 року з пробігом в 400 тисяч кілометрів. Зазвичай ціна на машини, які наїздили 100 тисяч якась взагалі неадекватна і вигоди від покупки закордоном взагалі немає, значно дешевшу буде купувати тут. У зв’язку з пробігом мінусуємо всі Ауді кватро і Олроуди. У них пробіги завжди 300+ тиків.
Ну й головне — бюджет. Якби не бюджет, я б купив пепелац в перший же день пошуків) Але цей бюджет дуже псував всі мої старання в пошуках. Довелось добряче витратити часу на пошук і фільтрування машини. Саме через бюджет довелось відмовитись від Майбаху, Бентлі, Бугатті та цілої низки інших транспортних засобів через їхню неадекватну ціну. Той же бюджет заставив навіть не дивитись в сторону красунчика Пассата Б7 Олтрек.
В загальному повідмінісовуваши практично всі марки та моделі, відмівши варіанти автомобілів ніяк не матчаться під мої вимоги, залишилась лише пара-трійка кандидатів. Злякавшись опозитного двигуну в Субару, варіантів практично взагалі не залишилось. Окрім одного.
Skoda Octavia Scout.
Витя привет) Прочитал твой пост, вижу что ты долго думал на эту тему) Как на меня ты бы посмотрел на: skoda octavia a5 fl, audi a4 offroad, subaru outback. Может тебе стоит обратить внимание на кроссоверы?
Ну от, я вже зробив свій вибір в сторону skoda octavia a5 fl, лише в модифікації scout. Скоро має бути, ключа вже передали)
Привіт. Про твій вибір знав :) Так ти вже на колесах, чи ще в пошуках підходящого екземпляру?
Я в процесі придбання конкретного автомобіля. Він вже в тут і я його сьогодні вперше побачив.
Воу! Круто! Мої вітання!!! То значить вже скоро зможемо в доганяйки пограти :)))